Console kódok
Itt van pár console kód segítségül! Mindenkinek kellemes és HS-ben gazdag játékot kívánok!
mp_startmoney x
A kezdőpénzt állítja be a körök elején. Alapesetben ez az érték 800$ (ez a minimum), a maximálisan megadható összeg pedig 16000$.
-
mp_logdetail x
A logok részletességét állíthatod ezzel a paranccsal. Meglehetősen hely -és erőforrásigényes egy-egy ilyen log, ezért kezeld óvatosan. 0 = alapeset, nem logolja a támadásokat; 1 - ellenfelek támadásainak logolása; 2 = csapattársak támadásának logolása; 3 = mindkettő logolása.
-
mp_playerid x
Ez határozza meg, hogy mit látnak a játékosok, ha célkeresztjüket egy ellenfélre, túszra vagy csapattársa emelik. 0 = alapeset, a játékosok minden infót látnak csapatszínekkel; 1 = a játékosok látják saját társaik infóját és a túszokét színekkel; 2 = nincsenek infók.
-
mp_forcechasecam x
A halottak megfigyelésének korlátozója. 0 = alapeset, kikapcsolja a korlátozásokat (bárki, bárkit, bárhogy megfigyelhet); 1 = a játékosok csak saját csapattársaikat követhetik; 2 = a játékosok nem mozoghatnak halottként (ott maradnak, ahol meghaltak).
-
mp_fadetoblack x
Ez is a megfigyelést korlátozza, de erélyesebben. 0 = nincs hatással a játékra; 1 = mindenféle követést és kamerát kikapcsol (a játékos képernyője az új körig elsötétül).
-
mp_buytime x
A vásárlásra felhasználható időt határozza meg percekben (ez nem a kör előtti várakozási időt állítja, csak, hogy meddig engedélyezett a vásárlás a kör megkezdése után). A legkisebb érték 0.25, maximum nincs.
-
mp_roundtime x
Meghatározza egy kör időtartamát percekben. A minimum 1 perc, a maximum 9. Az alapeset 5 perc.
-
mp_timelimit x
Egy mapon eltöltött időt határozza meg percekben. Alapesetben 20 perc.
-
mp_maxrounds x
A lejátszható körök számát maximalizálja. Ha ezt az értéket hamarabb érik el a csapatok, mint a timelimit-et vagy winlimit-et a map véget ér. 0 = alapeset, nincs max. kör szám.
-
mp_winlimit x
A megynerhető körök számát maximalizálja. Ha egy csapat eléri ezt az értéket a timelimit vagy maxrounds elérése előtt a map véget ér. 0 = alapeset, nincs max. megnyerhető kör szám.
-
allow_spectators x
Megfigyelés engedélyezése. 1 = engedélyezi; 0 = tiltja. Ez játékon kívüli megfigyelőkre vonatkozik, nem a halottakra.
-
mp_autokick x
Szabályozza a TK-t elkövető játékosok automatikus bannolását és a „semmittevők” (nem mozog egyáltalán) kirúgását. 1 = alapeset, bekapcsolva; 0 = kikapcsolva.
-
mp_autoteambalance x
A csapatok automatikus elosztását szabályozza. 1 = alapeset, bekapcsolva; 0 = kikapcsolva.
-
mp_c4timer x
A bomba aktiválása és a felrobbanás közt eltelt időt szabályozza másodpercekben. Alapesetben 45, a minimum 15, a maximum 90 másodperc.
-
mp_flashlight x
Szabályozza a lámpák használatát. 1 = alapeset, bekapcsolva; 0 = kikapcsolva.
-
mp_footsteps x
A lépéshangokat szabályozza. 1 = alapeset, bekapcsolva; 0 = kikapcsolva.
-
mp_freezetime x
A kör kezdése előtt eltelt időt határozza meg másodpercekben, ami alatt a játékosok felszerelést vásárolhatnak maguknak. Az alapeset 6, 0 = kikapcsolva.
-
mp_friendlyfire x
A csapattárs sebzést szabályozza. 1 = bekapcsolva; 0 = alapeset, kikapcsolva.
-
mp_hostagepenalty x
Meghatározza, hogy hány túsz megölése után rúgja ki a szerver a játékost. Az alapeset 0 = kikapcsolva.
-
mp_limitteams x
Ez meghatározza, hogy egy csapatban max. hány fővel lehetnek többen, mint a másikban. Az alapeset 2, 0 = nincs limit.
-
mp_logmessages x
A chatüzeneteket menti el logfájlokba. 1 = alapeset, bekapcsolva; 0 = kikapcsolva.
-
mp_mapvoteratio x
Meghatározza, hogy hány százaléka szükséges a játékosok szavazatainak ahhoz, hogy adott mapra váltson a szerver. Az alapeset 0.60 (60%), a minimum 0.0, a maximum 1.0.
-
mp_kickpercent x
Meghatározza, hogy hány százalék szükséges ahhoz, hogy a játékosok kirúgják egy csapattársukat. Az alapeset 0.66 (66%), a minimum 0.0, a maximum 1.0.
-
mp_tkpunish x
Ez meghatározza, hogy csapattárs megölése esetén kimaradjon-e adott játékos a következő körből. 1 = bekapcsolva; 0 = alapeset, kikapcsolva.
-
sv_restart x
vagysv_restartround x
Meghatározza, hogy egy map betöltése után hány másodperccel indítsa újra a szerver a mapot. Az alapeset 0 = kikapcsolja az újraindítást. Pl. az 5 azt jelentené, hogy a szerver a map betöltése után 5 másodperccel újraindítaná a mapot és aztán az értéket 0-ra állítaná vissza.
-
hostname „szerver neve”
Szerver nevének a meghatározása
-
sv_contact „admin címe”
Add meg az email címet vagy url-t, ahol elérhető a szerver adminja
-
sv_region „Hungary”
Régiómeghatározás ahol működik a szerver
-
sv_password „jelszó”
A szerverre való belépéshez szükséges jelszó (ha üresen hagyod akkor nem lesz jelszó)
-
rcon_password „jelszó”
Az rconhoz szükséges jelszót határozza meg, mellyel adminként tevékenykedhetsz a szerveren
-
mp_timelimit 20
Egy mapon eltöltött idő (percben)
-
mp_friendlyfire 1
Firendly Fire be -és kikapcsolása (1=bekapcsolva, 0=kikapcsolva)
-
mp_limitteams 2
Megahtározza, hogy egy csapat hány fővel lehet több, mint a másik
-
mp_flashlight 1
Flash általi vakulás engedélyezése (1=bekapcsolva, 0=kikapcsolva)
-
mp_buytime 0.5
Vásárlásra időtartama
-
mp_roundtime 3
Egy kör időtartama (percben)
-
mp_tkpunish 0
TK (teamkill) büntetés be -és kikapcsolása (1=bekapcsolva, TK-zó következő kör elején meghal; 0=kikapcsolva, nincs büntetés)
-
mp_c4timer 45
Bomba élesítése és felrobbanása között eltelt idő (másodpercekben)
-
mp_freezetime 6
Kör eleji idő, mely alat csak vásárolni lehet, mozogni nem (másodpercekben)
-
mp_logdetail 1
Üzenetek logolásának be -és kikapcsolása (1=bekapcsolva, 0=kikapcsolva)
-
mp_decals 30
Maximálisan megjeleníthető logók és vér/fegyver nyomok
-
mp_startmoney 800
Kezdő összeg
-
mp_maxrounds 0
Maximálisan lejátszható kör adott mapon az mp_timelimit által meghatározott időn belül
-
mp_winlimit 0
Maximálisan megnyerhető kör adott mapon az mp_timelimit által meghatározott időn belül
-
mp_footsteps 1
Lépéshangok be -és kikapcsolása (1=bekapcsolva, 0=kikapcsolva)
-
mp_autoteambalance 1
Automatikus csapat erőkiegyenlítés (1=bekapcsolva, 0=kikapcsolva)
-
sv_pausable 0
Kliensek jogának szabályozása a játék szüneteltetésére (1=bekapcsolva, 0=kikapcsolva)
-
sv_maxspeed 320
Kliensek maximális mozgási sebessége
-
sv_timeout 240
Az idő, ami után bontja a szerver a játékossal a kapcsolatot (ha nem csinál semmit, kifagy, stb.)
-
sv_cheats 0
Csalások be -és kikapcsolása (1=bekapcsolva, 0=kikapcsolva)
-
sv_airaccelerate 10
Levegőben mozgás sebessége
-
sv_lan 0
Szerver típusának meghatározása (1=LAN szerver, 0=Internetes szerver)
-
sv_allowdownload 1
Szerverre feltöltés engedélyezése (1=bekapcsolva, 0=kikapcsolva)
-
sv_allowupload 1
Szerverről letöltés engedélyezése (1=bekapcsolva, 0=kikapcsolva)
-
sv_alltalk 0
Játék közbeni kommunikáció szabályozása (1=mindenki hall mindenkit, 0=csak az elő csapattársak hallják egymást)
-
sv_gravity 800
Gravitáció mértéke
-
sv_filterban 1
Az IP cím alapján történo bannolást szabályozza (1=bekapcsolva, 0=kikapcsolva)
-
sv_voiceenable 1
Hangkommunikáció be -és kikapcsolása (1=bekapcsolva, 0=kikapcsolva)
-
mp_chattime 8
A mapváltások között várakozási idő (másodpercekben)
-
mp_autokick 0
A TK-t elkövető és a mozdulataln játékosokat automatikusan kirúgja (1=bekapcsolva, 0=kikapcsolva)
-
mp_hostagepenalty 0
Meghatározza, hogy hány túsz megölése után rúgja ki a szerver a játékost
-
mp_forcechasecam 0
Megfigyelés szabályozása (1=bekapcsolva, 0=nincs korlátozás)
-
mp_fadetoblack 0
Megfigyelés be -és kikapcsolása (0= nincs hatással a játékra; 1=a játékos képernyoje az új körig elsötétül)
-
mp_playerid 0
Célkereszt infók szabályozása (0=a játékosok minden infót látnak csapatszínekkel; 1=a játékosok látják saját társaik infóját és a túszokét színekkel; 2=nincsenek infók)
-
mp_allowspectators 1
Játékon kívüli megfigyelők engedélyezése (1=bekapcsolva, 0=kikapcsolva)
-
decalfrequency 30
Logók megjelenítésének szabályozása (másodpercekben)